Bij Later is Nu willen we graag leren van de ervaringen van bezoekers. Die inbreng gebruiken we om elke nieuwe campagne weer verder te verbeteren. We doen dat op verschillende manieren. Maar het allerblijste worden we natuurlijk van spontane reacties van tevreden bezoekers. En die krijgen we dagelijks!
Spontane reacties
Wat we vooral horen is dat senioren zich gezien voelen door 'de gemeente' in hun inspanningen om met met alle veranderingen om te gaan. En bezoekers vinden het fijn om een mens van vlees en bloed van een Bredase organisatie te zien tijdens een bijeenkomst.Ook krijgen we steevast complimenten over de organisatie en de bereikbaarheid. Senioren waarderen het om dichtbij, in de eigen omgeving, in kleine groepen geïnformeerd te worden.
Evaluatie
We vragen elke bezoeker na afloop van elke bijeenkomst een evaluatieformulier in te vullen. De resultaten daarvan nemen we door met de betreffende sprekers. Zo blijkt dat 83% van de bezoekers nieuwe dingen heeft gehoord en dat maar liefst 68% van de bezoekers zaken actief wil gaan oppakken naar aanleiding van een bijeenkomst. En daar zijn we heel blij mee! Want om later goed en fijn ouder te worden, moet u nú in actie komen.
Bekijk hier onze infographic.